2013. május 27., hétfő

Az új csodaszerem

Nagy reményeket fűzök az újdonsült "kis barátomnak" ami nem más mint a rozmaring olaj! Rengeteget keresgéltem interneten, hogy-is mint-is van ennek a fortélya. Végül egy bio boltban beszereztem és az ára sem vészes! Hajnövesztő hatással bír, hajhullás ellen kiváló ugyanakkor a korpásodás ellen is harcol! A pattanásos beteg bőrön is remekül segít! Ugye milyen jól hangzik? Meg ér egy kipróbálást mindenképp!
Én a hajamra fogom alkalmazni növesztés céljából, az eddig jól bevált ricinusolajat használom heti 2-3x és rengeteget segít! Nem törik meg hamar, és gyorsabban nő! Azt hozzá teszem, hogy leszoktam a hajszárítózásról és a többi hajformázó eszközről mert rettenetesen gonoszak tudnak lenni a hajjal!

Hogyan fogom alkalmazni?

Kókusz olajba cseppentek 4-et és fel egy egész éjszakára. A kókusz olajnak egy külön bejegyzést szánnék, hiszen annyi jó tulajdonsággal bír, hogy megérdemli! :)

Jelentem, kipróbáltam kókuszolajjal! Gyönyörűen csillog, puha és huhhhh fogom még használni!
Hajnövesztésre fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése