2013. május 30., csütörtök

Hajszál híján


Ma a hajápolási rutinomba foglak beavatni titeket! Az itt leírt praktikák hozták helyre a menthetetlennek tűnő hajamat ami csak napról-napra rosszabb lett, de megtaláltam a megoldást! Régebben rengeteget vasaltam a hajamat, napi 3x is .. ezt nagyon nem szerette a hajam és nem tetszését töredezés és szálkásodás formájában kaptam vissza, nekem viszont ez nem tetszett. Első lépésként a fodrászhoz vezetett az utam, nem szerettem volna egyszerre több cm hajtól megválni így elhatároztam, hogy apránként fogom lenöveszteni az egészségtelen hajamat! Későbbiekben rátaláltam az interneten ezekre a természetes ápolókra, rengeteget kutakodtam utánuk, hogy tényleg jók-e merjek-e belevágni, végül kipróbáltam és nem bántam meg!

Következzék az a bizonyos hajápolási rutin:
Mostanában heti 3x is szoktam pakolásokat készíteni, hogy minél egészségesebb legyen.
Hoztam pár fotót is!
  • Ez lenne a kókusz olaj szilárd állapotban, ő az első lépés a pakolásomban.

  •   Ezt belehelyeztem egy olyan tálkába amit be lehet tenni a mikróba. 1 perc elég lesz neki hogy felolvadjon. Az olajból nem kell sok hiszen jön hozzá még sok földi jó


  •  Itt jön a képbe a ricinus olaj!! 1-2 nagyobb teás kanállal rakj a már felolvasztott kókusz olajba





  •  4-5 csepp zuhanhat a lötyihez

      

    És ez lesz belőle 
    Fel a hajra akár egy éjszakán keresztül majd ecetes öblítővel lezúdítom és kész! Selymes puha haj másrészről a ricinus és a rozmaring olaj serkenti a hajnövekedést! Nem szoktam megszárítani a hajamat, hogy ezzel se roncsoljam! Remélem tudtam segíteni! Nekem ők hozták helyre a hajam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése