2013. május 15., szerda

Miss Pilla

Jelentem, elmerültem a tincses műszempilla fortélyaiban, így megosztom veletek is, hogyan helyezhetitek fel otthon egyedül!

Igazából nincsenek nagy gondok a pilláimmal, szép hosszúak és dúsak a ricinus olajnak köszönhetően, de mégis bökdöste az oldalamat ez a találmány.. így hát megvettem és hozzá egy ragaszót is! Az ára sem nyaldossa a csillagos eget.. Utána érdeklődtem kozmetikában, ott 2000 Ft lenne mindkettő szemre, igazából ez sem túl drága, de gondoljunk bele.. ezeket még fel tudjuk használni többször is!

Menete
  1. Tisztítsd át a szempilláidat (spirál maradványok..stb)
  2. Keress elő egy szemöldök csipeszt 
  3. Valahova nyomj ki egy pici ragasztót (pl. kupak..stb)
  4. A dobozból ragadd ki csipesszel a tincset
  5. Nyomd a végén található kis 'gombócot' a ragasztóba
  6. Helyezd a szempillád tövébe és hagyd száradni 20 mp-ig
  7. A legvégén fésüld össze akár régi spirál ecsettel, de  régi fogkefe feje is tökéletes
Bevallom az elején sokat bénáztam de utána könnyen belejöttem!! :D
Nekem ilyen lett az eredmény! Pillákra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése