2013. június 5., szerda

Gyantázás otthon

Pár lányban biztosan felmerült ez a kérdés, hogyan lehet hosszan tartó sima lábam csúnya szőr szálak nélkül?
Vállalkozó szellemű vagyok, így kísérleteztem pár módszerrel amit itthon is remekül megtudok csinálni!
Az első dolog amit a nők többsége használ, ugyanis nem fáj és gyors ez a borotva, de be kell látni hogy pár napnál nem tart tovább ami elszomorító! Ezen gyorsan tovább is léptem. Jött az epilátor, jó kis szerkezet, csak nekem egy halál tusa..  akinek nem érzékeny a bőre csak nyugodtan próbálgassa, hiszen jó!
Na de itt van  a kedvencem a gyanta!

Ő az én cimborám aki velem együtt működik!Elmondom, én hogyan szoktam vele bíbelődni itthon!

  • Legfontosabb, hogy közvetlenül szőrtelenítés előtt  végezzünk egy gyors de alapos bőr radírozást, hiszen az elhalt hámsejteket eltávolítja és a kisebb szőrszálak is csatasorba állnak. 
  • Töröljük meg alaposan törülközővel, majd szórjunk rá hintő port, hogy biztosan száraz legyen a bőrünk, ugyanis ez a titka az egésznek a száraz bőr!
  • Nekem meleg gyantám van és egy görgő fej található a tetején megkönnyítve ezzel a felvitelt(480Ft egy viszonylag nagy kiszerelés). Én nem szoktam pepecselni a "felforralom a vizet és belerakom" módszerrel, inkább be a mikróba 3 percre és nézegetem, hogy mikor lesz kenhető. Ha elsőre nem lesz folyékonyabb akkor újabb 3 perc de akkor már tuti!
  • Szőr növekedéssel megegyezőirányban kenem fel a gyantát és a csíkkal is ugyan így teszek!
  • Alaposan rásimítom, majd egy határozott mozdulattal lerántom az ellenkező irányba!
  • Befejezésül olajjal távolítom el a felesleget ami esetleg rajta maradt (olíva, napraforgó olaj), leöblítem hideg vízzel és kókusz olajat rakok rá hidratálás céljából! 

Hosszú heteken keresztül szép sima bőrnek örvendhetek, de nem felejtem el minden héten 1x leradírozni az elhalt hámsejteket. Egy jó kis tipp : Gyantázás előtt semmiképp ne olajos radírozót használj, mert akkor nem ragad bele a gyanta, inkább egy kis tusfürdő és só esetleg cukor. Amikor nem szőrtelenítek jöhet a kókusz olaj és szintén sóval vagy cukorral használom!

Történt egy kis baleset, sajnos nem figyeltem eléggé miközben a mikróba tuszkoltam a gyantát és a doboza szétolvadt, szinte az egész jókedvűen folydogált a mikró belsejében, a szőnyegre csepegett, a talpamra ragadt így ezzel én mindenhez! Egyszerűen amerre mentem ott egy gyanta folt maradt..szörnyű! Több mint 1 óra volt mire megszabadultam a maradványoktól! Tanulság: FIGYELJETEK!!! :D
Remélem tudtam segíteni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése