2013. június 27., csütörtök

Outfit 1#

Itt az első Outfit-es bejegyzésem, ám ez nem arról fog szólni, hogy ezt és azt a ruhámat melyik méregdrága üzletben vásároltam, hanem egytől-egyig mind a turkálóból való, mert igen onnan is fel lehet öltözni csinosan úgy, hogy az ember lánya meg sem mondaná! :) Minden ruhadarabom 1000 Ft alatt szereztem be ami nagyon pénztárca barát. A kiegészítőim is leárazások alkalmával lett beszerezve (Rossmann 250 Ft-os akció ékszerekre) A nadrágomról még annyit, hogy ez eredetileg galamb szürke volt, de történt egy kis malőr.. hipó foltos lett és mit csinál a legtöbb ember, ha így jár? Kidobja.. Én gondoltam egyet és az egészet kihipóztam, kaptam egy vanília színű nadrágot ami be kell valljam nekem így jobban tetszik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése