2013. június 12., szerda

Tejben-vajban


Most a szappanokról lesz szó, méghozzá a kecsketejes szappanokról fogok ódákat zengeni! Drága nagymamám hűségesen kitart a házi szappanjai mellett és esküszik rá, hogy mindenre jó! Be kell látni igaza van! Kaptam egy nagy adag házi szappant kipróbálás céljából, már az első alkalommal mikor megmostam vele az arcomat érezhetően puha volt és tiszta! Remek érzés olyan terméket használni amiről tudod, hogy 'életében' nem látott vegyi anyagot! Azt tudni kell a szappanokról, hogy egy picikét szárít ezért jó a pattanásos beteg bőrnek, ám hidratálásra van szüksége! Én olíva olajjal vagy kókusz olajjal szoktam ápolni! Reggelre ragyogó bőrt láthatok a tükörbe!Azonban egy kedves barátnőmtől hallottam a kecsketejes szappanról, nem hangzott rosszul, sőt! Utána is olvastam és szereztem mindjárt kettőt is!

 
Minden napos használatra tökéletes! Az ekcémás gyulladt esetleg pattanásos bőr ádáz ellensége! Ő sem látott vegyi anyagot!A szappanban található ásványi anyagok megegyeznek a bőr védőrétegében található anyagokkal! Vissza állítja a bőr normál PH-értékét! Nem szárítja a bőrt! Megszokták spékelni mézzel és zabpehellyel. Nekem natúr kecsketej szappanom van! Összetevői: pálmafaolaj, olíva olaj, kókusz olaj, napraforgó olaj, kecsketej. Csupa csupa természet!
Hajmosásra is alkalmas, hiányzik belőle az illat, de mint említtetem korábbi  bejegyzésemben a samponokkal szemben még így is nyertesként kecmereg a dobogóra! Szappanra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése