2013. július 2., kedd

Csajos nap "a lá Dorina"

Szinte már hagyományommá vált a csajos napozás egymagam vagy esetleg kedves barátnőim közreműködésével. Társaságban kivel, hogy sikerül a lényeg, hogy jól érezzük magunkat. Ha egyedül vagyok akkor a központba a szépségápolás kerül. 1 teljes napon át tevékenykedem, szorgoskodom és közben 'szépülök'. Véleményem szerint mindenkinek ki kell próbálnia 1 napot magára szentelni mert annyira jó nem gondolni semmire csak lazulni és tetőtől talpig megújulni. Megosztom veletek, hogy nálam mit merít ki ez a fogalom: Csajos nap!


  • Elsőnek felteszem a kedvenc hajpakolásomat ugyanis ő fent lesz jó sokáig, hogy hatékonyabb legyen.

  • Második lépésként jöhet az arcom. Legfontosabb, hogy arcpakolások előtt leradírozzuk az elhalt hámsejteket, van egy tuti kis receptem amit két dolog alkot. Ugye a lényeg, hogy szemcsés legyen és valamibe beleragadjon, erre tökéletes választás a méz és a cukor. Csak összekeverjük és lehet is pakolászni az arcunkra. Körkörös mozdulatokkal szabaduljunk meg a 'cucctól' :) Ez után nagyon jól érezhető, hogy friss üde és hihetetlenül puha az arc személy szerint imádom utána simizni az arcom :) Első arcpakolásom  az élesztős vagy az orvosi szenes. Mindkettő kissé szárító tulajdonsággal bír így a pattanások, esetemben a mitesszerek ellen küzd. Ezután hidratálni is kell. (Fontos a sok  folyadék fogyasztás is, ezen nekem még dolgozni kell) Én natúr joghurtot és reszelt uborkát szoktam össze keverni. Ha netán előjönnének a csúnya szeplőim akkor beiktatok egy szeplőgyilkos pakolást is de néha felváltom a vizet natúr joghurttal (isteni az illata együtt) és fent hagyom 5 percig, ne tovább mert a citrom ugyebár savas és nem az a célunk, hogy ne maradjon bőr az arcunkon :) Az arcom most már szuper puha  és hidratált.

  • Megszabadulok a csúnya és zavaról szőrszálaktól. Ezt gyantával teszem vagy ha nagyon muszáj epilátorral. Itt is fontos a bőrradírozás a benőtt szőrszálak miatt mert azzal nem igazán tud mit kezdeni se a gyanta se az epilátor..  Itt inkább tusfürdőt keverj össze cukorral vagy sóval mert jobban fog ragadni a gyanta. Ha ezzel a halál tusával készen vagyok vékonyan kenek a szőrtelenített felületre kókusz vagy olíva olajat. 

  •  Megcsinálom a körmeimet a kezemen és a lábamon is! A kezemmel kezdem. Beáztatom langyos vízbe, hogy felpuhuljon a körömágybőr és könnyedén a helyére rakjam egy fapálcikával (narancsfapálca). A körmömet nem szoktam vágni inkább reszelem. Van egy körömpolírozó tömböm 4 oldalas és számozás is van rajta, hogy mi után mi következik. Nagyon puha és fényes lesz a körmöm. Lakkozás előtt kezet szoktam mosni mert jobban tapad a lakk a körmömre. 1. lépésben lekenem színtelen lakkal mert kiegyenlíti a körmök egyenetlenségeit és megakadályozza, hogy elszíneződjön. (Citromlével lejön). Én sokáig pocsékul tudtam körmöt festeni de mostanra nagyjából megtanultam vállalható körmöt varázsolni magamnak :) Először egy pötty középre a körömágy fölé, abból húzok egy csíkot  fel, majd mindkét oldalra közben ügyelek arra, hogy a körömágyam ne legyen lakkos. Ha megszárad jön rá egy fedőlakk. Múlthéten megtaláltam a számomra tökéletes lakkot. Ezek után megcsinálom ugyanilyen lépésekben a lábujj körmömet is. 

  • Jöhet a szemöldök kiszedés.. nálam szinte ez heti feladat olyan szorgalmasan nőnek.. Már hozzá szoktam az ezzel járó fájdalomhoz, de ha neked nagyon érzékeny a bőröd masszírozd át jégkockával, utána kevésbé fogod érezni a fájdalmat. Ezek után átfésülöm a szemöldököm és ami felette valamint alatta rakoncátlankodó szálakat kitépem. Fontos, hogy mettől meddig tart a szemöldök. Mutatok egy tuti képet ami segítséget nyújt. 
    Nálam többnyire ez a csajos nap.Remélem találtok hasznos infókat :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése