2013. augusztus 8., csütörtök

Isten veled narancsbőr !!!

Csajok, jó hírem van, találtam egy hiper-szuper természetes módszert amivel küzdhetünk a narancsbőr ellen!!!! Bizony ;) A narancsbőr makacsul ragaszkodik a gazdájához, aki szorgosan próbál megszabadulni tőle, de mi most leszámolunk velük!! Sajnos engem is érint a probléma, úgyhogy saját bőrömön kísérletezem :) A csoda szer nem más mint a felbecsülhetetlen PAPRIKA OLAAAJ!! Bizonyára hallhattál már róla, de azért én is megosztom a véleményemet :)

 Beszerzés:
Az olajat drogériákban és bio boltokban lehet beszerezni 1000 néhányszáz Ft körül 250 ml kiszerelésben.


Mit ígér?
Narancsbőr eltávolítás, bőr feszesség, puhaság,fájdalom csillapítás, felpezsdíti a vérkeringést

Használat:
Én futáshoz szoktam használni. Futás előtt belemasszírozom az érintett területekre, betekerem magam fóliával, fel a futó gúnyát és indulás 30-40 percet kocogni. Komolyan mondom, olyan érzés, mintha valaki perzselne, szó szerint olyan, de egy idő után meglehet szokni! Ha valaki kicsit lustibb az elég ha bebújik 1 órára a takaró alá és melegszik, a hatás itt sem marad el! Érdemes heti 2-3 alkalommal elvégezni.

Nekem  ilyenem van:
Remélem tudtam segíteni :D Bármi kérdés, vélemény :http://ask.fm/prettywomenpretty írjatok bátran!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése