2013. augusztus 15., csütörtök

Szerzemények

2 hete rendeltem másodjára egy igen szimpatikus kis oldalról, ajánlom figyelmetekbe! Nézelődjetek itt !
Mindössze 1000 Ft volt összesen, persze jött hozzá a kiszállítás ami 500 Ft volt, de ez sem eget rengető összeg. Négy dolgot rendeltem. 3 pár fülbevalót és egy nyakláncot. Meg vagyok elégedve mindegyikkel. Előzőleg gyűrűre, nyakláncra és egy karkötőre tettem szert.


A nyakláncra már régóta fájt a fogam. Vagy nem találtam, vagy ha igen az túl drága volt. Belenyugodtam, hogy nekem nem lesz ilyenem, de végül megleltem ezen az oldalon mindössze 400 Ft-ért !!!

Fülbevalókból kifogytam így körbe néztem a kínálatukban. Találtam pár igen szép darabot. Mondanom sem kell, hogy fityingekért vesztegetik :)

Úgy érzem fogok még innen rendelni! 
Ha kérdésed lenne bátran felteheted itt ! Szép napot! :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése