2013. október 17., csütörtök

Ápolt ajkak a hidegben is

Utóbbi időben nagyon zavar, hogy kiszárad a szám ha kell ha nem. Kenegetem-kenegetem, de mégsem az igazi. Erre kerestem a megoldást és ma meg leletem.Saját magam fogom elkészíteni (minő meglepetés)  :)
3 dologra lesz szükségünk, ami könnyen beszerezhető kedvező áron. Színezett ajakápolót szeretnék készíteni, így ápolt és gyönyörű színű ajkaknak örvendhetek.  a Kezdjük is el :)

Hozzávalók:

  • vazelin (gyógyszertárban lehet kapni)
  • vaníliás aroma ( a finom illatért)
  • málnás ételszínező ( a színért)
Elkészítés:

Mennyiséget tetszés szerint kell meghatározni. Érdemes többet hiszen, akkor nem kell sokszor ezzel pepecselni. Először a vazelint kanalazzuk ki egy edénykébe, majd zuhanhat bele a vanília aroma ( annyit teszel bele, amennyire szeretnéd, hogy illatos legyen). Következik a málnás ételszínező, itt is attól függ a mennyiség, hogy milyen pigmentáltságú ajakápolót szeretnél viselni magadon. Ha enyhébb, rózsaszínesebb árnyalatra vágysz, akkor 1-2 csepp, de ha neked a drámai hatású gyönyörűséges pirosabb tetszik akkor nyugodtan mehet az 5 csepp is. Személy szerint én a piros ajkakért oda meg vissza vagyok :$

Tárolás:
Hihetetlenül furfangos ötletet találtam a tárolásra. Imádom!:) Van a Kinder tojásokban a meglepetés és azok is egy kisebb tojásban rejtőzik.Legtöbb esetben ezek a tojásokat kidobásra szánják, de na-na lehet ezt hasznosítani is :) Mivel nem szétcsavarhatós, hanem pattintós lett, így tökéletes lesz nekünk az új ajakápolónk tárolására. Belekanalazzuk és betesszük a hűtőbe, hogy egy picit összeálljon, megkeményedjen. Ezek után bátran bedobhatod a táskádba, majd használhatod is :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése