2013. október 6., vasárnap

Csoda dobozok

Megosztanám veletek, hogyan is tárolok pár dolgot, aminek csináltam/felújítottam dobozokat.

Pontosabban egy manikűrös dobozt csináltam, igaz még nyáron de jobb később mint soha leírni :)  Ebben a dobozban rendszerezhetem a körömlakkjaimat ami a képen látható mennyiség csak a negyede a gyüjteményemnek, csillámporokat, lemosót és egyéb eszközöket. Régen nagy problémám volt, hogy szanaszéjjel hagytam, majd mikor kellett volna, mintha elnyelte volna a föld. Ez a problémám teljesen megoldódott. Mindössze egy cipős dobozra van szükség és régi magazinokra, teljes újrahasznosításnak is megfelel, hiszen mindkettő egy idő után kidobásra szánnál. Én a cipős dobozom belsejét lefestettem feketére, de az egész dobozt le lehet mázolni akril festékkel, ha neked úgy tetszik :)
Nekem így sikerült :)



Másik nagy gondom a hajcsatok, hajgumik, konty tűk tárolása volt. Rejtélyes módon mindnek sikerült megszöknie előlem, de sikeresen elcsíptem mindet és szépen szunyókálnak a helyükön! :)
Itt felújítottam egy ocsmány fehér dobozt és dekupázzsal varázsoltam csodaszéppé, megspékeltem egy kis csillámporral is. A belseje még csúnyácska maradt mivel ezt este 11-kor készítettem. Be kell valljam, hogy néha rám tör az alkothatnék, és időtől függetlenül és neki látok :) Nos, ez így sikerült, de természetesen ezt még kifogom javítani. 



Remélem hasznos praktikával tudtam szolgálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése