2014. január 25., szombat

Duri muri


Mivel fény korát éli a duriba járás ezért úgy gondoltam, hogy saját tapasztalataimat összegyűjtöm és megosztom veletek. Ez magamnak is nagy segítség lesz, hiszen megfogadtam, hogy ezentúl tudatosabban szeretném haza hordani a ruhákat. Elárulom.. ezt sokszor megfogadtam... :)

Általában akkor vágok neki nagyobb duri túrának, ha újabb évszak köszönt ránk. Szeretem összeírogatni, hogy éppen milyen ruhadarab hiányzik a repertoáromból. Ha ezt letudtam akkor jönnek a spontán durizgatások.. Igen igen, ez itt a probléma forrása nálam. Néha eszeveszettül viszem haza az olyan ruhákat amik tetszenek és mégis arra a sorsra jutnak, hogy a szekrényben búskomoran várakoznak, hogy felvegyem őket. Ennek az a vége, hogy a szekrény megtelik és nincs hely. Rémálom. Jön a szortírozás. Majd indul újból az 'ördögi kör'.  Most már tényleg szeretnék olyan darabokat magaménak tudni, amiket használni is fogok :)
Összeszedem pontokba a fontosabb dolgokat! :)


  • Akkor kell beiktatni a ruha vadászást, ha van rá elegendő időd. Érdemes mindent megnézni, nehogy valami olyan kincset hagyj ott ami csak rád várt volna. 

  • Legyél tisztában az árakkal. Nagyon fontos, hogy tudd a vállfás ruhák drágábbak mint a sima kilósak.  Egyszer egy eladó úgy definiálta nekem ennek az okát, hogy a kilós ruhákért meg kell 'szenvedni/küzdeni', hogy megtaláld azt ami neked tetszik. A vállfásat csak átböngészed és kész. 

  • Figyeld a hibákat!! Tüzetesen vizsgáld át. Szóba jöhet, hipó folt, szakadás amit már nem lehet helyrehozni, gomb leszakadás (könnyen lehet pótolni, bár ha különleges gombbal van dolgunk akkor necces) foltok, amikről sejtelmed sincs kijön-e vagy sem stb. a lista hosszadalmas. Ezért gondold át, hogy tudod-e otthon orvosolni a problémát, vagy sem. 

  • Mindig mindent próbálj fel. Rettentő fontos. Hatalmas csalódás tud lenni, ha valami elbűvöl, megveszem mondva, hogy ez biztosan jó rám. Ám mikor hazaérve felpróbálom, elkeseredve bambulok a tükör előtt, hogy biza ezt nem nekem találták ki. 

  • Majd jó lesz rám/ belefogyok/valamire jó lesz. Ezek a mondatok meg sem forduljanak a buksitokba :) Csak pénzkidobás. 

  • Olyan ruhát vigyél haza amiben 100%-osan jól érzed megad!! Ha egy kicsit is úgy vélekedsz róla, hogy itt-ott nem passzol, akkor az úgy is a szekrénybe fog kuksolni.

Hoztam nektek egy méret táblázatot, hiszen a legtöbb duriban angol használt ruhákkal találkozhatunk. Így nem minden esetben tudjuk, a méretet meghatározni. 


Remélem hasznosnak véltétek ezt a bejegyzést :*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése