2014. január 28., kedd

Manikűr mustra


Összegyűlt pár képem az alkotásaimról így megmutatom nektek.  Most négy manikűrt láthattok egy posztban, és nem egyesével prezentálom őket. Mindegyik rém egyszerű, szóval otthon te is eltudod készíteni könnyedén :)



Még mindig ő a kedvenc lakkom. Gyönyörű és egyszerű. Körmös boltban 200 Ft-ért beruháztam még nyáron ilyen bronzosabb csillogós lapocskákra. Milyen jól is tettem, hiszen remekül tudom párosítani ezzel a szépséggel. 


Ez a köröm egyszerűbb az egyszerűnél :) A pulóverem inspirálta. 



Erről a lakkozásról minimum 20 kép készült. Egyszerűen sehogyan se adta vissza azt a csodás metál fényű csillogását a kép. A kék lakkra egy türkiz glitterrel spékeltem meg. 


Ő az én kedvencem. Jelenleg ezzel a manikűrrel pötyögöm be nektek ezt a bejegyzést. Vele kicsit töltöttem az időt, és mondanom se kell, hogy minden csupa csillám volt utána. Egy moyra 06-os árnyalatú lakk volt az alapom, amit két rétegben kentem fel, Majd a nagy 'kreativitás' és a díszítő ecset hiányában rúzs ecsettel felmázoltam a fekete francia manikűrt, majd alá jött a csillám. Egy crytstal nails 2 in 1-es fedő lakkjával végigsuhantam rajta :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése