2014. február 5., szerda

Silver


Ma egy sminkkel készültem nektek. Rém egyszerű volt megcsinálni, szóval ezt te is bátran elkészítheted :)
Ezzel a sminkkel rengeteg helyen megfordulhatsz, különleges alkalmaktól akár szombati buli-ig. Részletesen lefogom írni, mit hogyan csináltam :) Elárulok egy titkot.. már próbálkozom a smink videó készítésével. Sokat kell még gyakorolnom, szóval ez még várat magára de gőzerővel haladok majd a cél felé. Ha másnak megy, akkor nekem is fog :)
De kezdjünk is neki!!




Amint láthatjátok nem vagyok a sminkelés nagy mestere, de igyekszik az ember :) A fotózáson is lehetne dolgozni, bár ami késik nem múlik. 

Szóval pontról-pontra összeszedem mit tevékenykedtem az arcomon :)

  • Az arcomat a Helia D BB krémjével alapoztam le. Mindezt egy macskanyelv alapozó ecsettel tettem meg. Mindenhol alaposan eldolgoztam. 

  • A szemhéjamra 3 színt használtam. Először egy gyöngyház fényű fehér színt vettem fel amit a szem belső zugába helyeztem. 

  • Középre ezüst színt használtam. Próbáltam 'összemosni' a fehérrel, hogy valamiféle átmenet jöjjön létre. 

  • A szemem külső részére azaz a " külső V "-re csillogó éj fekete szemhéjport alkalmaztam. Próbáltam visszafogni magam, bár te nyugodtan 'túlozhatsz', ha neked épp az tetszik és még jól is áll :) 

  • Leheletnyit ki húztam a szempillatövemet egy gél szemhéjtussal és egy ecset segítségével. 

  • Szempilla göndörítővel szép ívesre varázsoltam a pilláimat, majd átsuhantam rajtuk spirállal. 

  • Végezetül púderrel fejeztem be a munkálkodást. 



Amint láthatjátok ebben semmi nehéz nincs :) 

Ui. az igencsak szedésre váró szemöldökömért ezer bocsi, kozmetikusra vár :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése