2014. március 24., hétfő

Hajápolási rutinom



Sziasztok!:)

Ez a bejegyzés kérésre készült, de megfordult már máskor is a fejemben ez a téma, mivel nálam egy-egy hajmosás igazi rituálé :)
Kb 2 hete voltam egy álom fodrásznál, frissítő hajvágást megejteni mivel több mint egy éve nem voltam. 3 cm jött le a hajamból, de mondta, hogy nem volt igazán eltörve. Csak hatnak ezek a pakolások :) Szóval jöjjön az én ki rutinom!

  • Minden hajmosás előtt kókusz vagy ricinus olajat teszek a hajamra és jól belemasszírozom a fejbőrömbe. Lefedem frissen tartó fóliával és felveszem a hiperszuper pandás sapkámat, ami jó melegen fogja tartani. A lényege ugyanis ez az olajos pakolásoknak, hogy minél melegebben legyen tartva a fejbőr, hiszen így fog mélyen beszívódni. A végeivel is csodát szokott művelni. Strapabíró üzem módba vált a haj rendszeres használat mellett. Mostanság hétköznap esélyem sincs rá, hogy egy egész éjszakára a hajamon legyen mivel 0.órám van minden nap, de így is 4-5 órákat szoktam rajtahagyni. Ha hétvégére esik a hajmosás ott már bőven van időm kényeztetni a hajszálaimat ezekkel a finomságokkal :)


  •   Nyáron fedeztem fel a számomra  legjobb sampont és kondicionáló haverját a Faith in Nature márka személyében. Az illatával először nem voltam kibékülve de a hatása annyira kárpótolt, hogy ezt rögtön el is felejtettem. Az olajos pakolást ugye kicsit nehezebb kimosni, ezért 2-3x nyomok a tenyerembe majd alaposan megmosom a hajamat. A sampon utána a kondicionálót használom, amit 5 percre rajta kell hagyni. Én picit többet szoktam, de nem bánja a hajam :) Heti 1x-2x kell hajat mosnom, ami nagyon nagyon jó!Ezek után a szokásos almaecetes öblítésem következik. Ez a sampon egyébként a kettő együtt 3000 Ft volt ha nektek is felkeltette az érdeklődéseteket. Ezen az oldalon találhattok még rendkívül előnyös tulajdonságokkal rendelkező termékeket: http://www.szepsegdrogeria.hu


  • Hajmosás után becsavarom a hajamat törülköző turbánba, hogy minél több vizet feltudjak itatni. Nagyon néha előkapom a hajszárítót, ha például sietnem kell. Ha erre kerülne a sor, befújom hővédő spray-vel majd egy fésűvel eloszlatom a hajamon. A legkisebb fokozaton szárítom meg. Mostanában előfordult, hogy a kezem ügyébe került a hajvasaló. Ejnye-bejnye Dorina :c Szóljon mentségemre, hogy heti 1-2x és hővédővel :) Nincs mit tenni nem mindig jön be a hullámos hajam. Hoztam is egy képet nektek ahol az egyiken egyenes a másikon pedig hullámos frizkóm van :)


Ezenkívül festve van a hajam ami lassan már 3 hónapja nem volt. Nem nagy eltérés van a 2 szín között úgyhogy arra a döntésre jutottam, hogy lehetőleg nem fogom többet befesteni. Bár ha nagyon szeretném akkor hennával fogom. A tincseim megfogják hálálni :)


Ez a bejegyzés ennyi lett volna, remélem tetszett:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése