2014. április 24., csütörtök

Ballagás S.O.S

Nyakunkon van a ballagási szezon, így arra gondoltam mi lenne ha nyújtanék egy kis inspirációt nektek?! :) Akár vendégként, de még ballagóként is hasznosíthatónak találom ezeket a sminkeket/hajakat. Esetleg ha profi kezébe bízod ezt a dolgot és innen megtetszik valami, akkor csak mentsd le a képet és sipirc a fodrász/sminkes :))


Ezek a kontyok igazán alkalmiak de szerintem egy hétköznapra is megállja a helyét, vagyis én szívesen viselném :) Mindegyikben van valami turpisság ami különlegessé varázsolja az  összképet :)





Ezek a leengedett frizurák is csodaszépen néznek ki. Személy szerint egyik technikát sem tudom MÉG, de ami késik nem múlik!!:) Szerintem egy ügyes kezű fodrász akár csukott szemmel is odavarázsolja a kobakodra :) Az utolsót még te is otthon nagyon könnyen el tudod készíteni :)






És még egy kis inspiráció..







Jöjjenek a sminkek!:)) Ha nekem lenne a ballagásom, vagy én mennék ballagásra, tuti valami üde sminkkel rukkolnék elő. :D









Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést!:) Előre megkérdeztem egy ballagó barátnőmet , hogy szerinte nem lenne-e felesleges bejegyzés, de ő határozottam mondta, hogy neki nincs ötlete milyen legyen a haja stb szóval jól jönne :)) Remélem ti is így vélekedtek!:) Legyetek csinosak!:)
Puszi :*

2 megjegyzés: