2014. május 9., péntek

Little pretty women

Sziasztok!:)

Gondoltam, hozok nektek egy személyes jellegű bejegyezést. Mamámnál és keresztanyukámnál bezsákmányoltam a régi képeket és meg szeretném mutatni Nektek :) Láttam már Fanni  blogján egy ilyen bejegyzést és nagyon megtetszett!:)) Jöjjenek a képek :)


Az unokatestvéremmel nagyon ment  a pózolás :)) Van még erről a napról pár kép, amin már igazán 'profin' álltuk a sarat :)


Ezt a képet mikor megláttam, megkönnyeztem. Jó lenne megint ugyanígy. Itt szerintem 2 éves lehettem :)


Hogy örül valaki, hogy 3 éves lett :)


Pretty women a javából  :P 4 éves lehettem. :)


Itt is 2 éves körül voltam . Erre a kutyusra máig emlékszem, a neve Dorisz volt :)


A legfontosabb ember <3


Éhes lehettem!!


Keresztanyukámék esküvőjén 3 évesen cukiba akartam vágni magam :) Nem jött össze!:C


Kiscsoportos pillangó :)


Keresztanyukámék lakodalmán megmutattam a csodás hangomat!:)


Itt első osztályos voltam!:)


13 évesen.. azt mondják nem változtam!:))

Remélem tetszett ez a bejegyzés! :*

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos bejegyzés, cukik a képek :) Szép arcod van :)
    Üdv, Ancsi
    littlemissancsi.blogspot.hu

    VálaszTörlés