2014. július 16., szerda

OOTD- white days

Sziasztok!:D

Ügyes kezű Rékám lőtt rólam pár fotót amit megszeretnék veletek osztani!:)
Ismét duris szerzemények kerülnek a porondra, ahogy már megszokhattátok, de most lesz benne smink és haj is :)
Jöjjenek a képek :)


Ezt a fehér pánt nélküli cső toppomat egyszerűen imádom!!!!
Kb 200 Ft lehetett de szerintem többet is simán kiadtam volna érte. Véleményem szerint ez egy alap darab. Szívesen magaménak tudnék egy ugyanilyen csodát feketében :)


A hajamat drága főnököm csinálta. I M Á D O M !!!! <3 puszi érte

A sminkem egy gyorsan elgondolt keki zöld, selyem fényű fehér szemhéjporral elsatírozott történet.A szempillám tövében húztam egy leheletnyi tusvonalat és a sminkemet megkoronáztam az elmaradhatatlan szempillaspirállal!:))


A nadrágomat a Hádában sikerült fel lelni. Az árát sajnos már nem tudom :/
 Nagyon kényelmes, jó anyagú naciról van szó amit szintén imádok!
Kár hogy tökéletes combokat nem tudok venni :C


A körmömet keresztanyukám csinálta. Nagyon egyszerűt szerettem volna :D Most a körömlakkot hanyagolom egy ideig de suli időben visszatérek rá :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése